Usein kysytyt kysymykset

Mistä voin seurata tilaustani?

  • Tilauksen seuranta näkyy asiakastiedoissasi, kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaamme.
  • Mikäli et ole rekisteröitynyt tilausta tehdessäsi ja haluat seurata tilaustasi, niin se onnistuu sivujemme oikeasta alalaidasta löytyvällä tilauksen seurantatyökalulla syöttämällä tilausnumero ja sähköposti.

Kuinka teen tilauksen ja koska voin hakea sen noutovarastolta?

  • Tee tilaus verkon kautta ja keräämme sen noutovalmiiksi (n. 1-2 arkipäivää yleensä)
  • Saat erillisen viestin kun tuotteet on kerättynä ja noutovalmiina
  • HUOM! Noutovarasto on avoinna arkisin klo. 10-15.45
  • SAAPUMISOHJEET noutovarastolle kuvana sivun alaosassa.
  • Huomioithan että tilausta ei ole mahdollista maksaa noudettaessa.

Voinko tulla ostoksille noutovarastolle? Onko myymälää?

  • Tilaukset tulee tehdä ja maksaa verkkokaupassa ja noutaa voi vasta, kun saat erillisen viestin. Meillä ei ole myymälää.
  • Mikäli olet yrityksesi edustaja tai kuntosalin omistaja ja tarvitset asiantuntevaa palvelua laadukkaiden kuntosali- ja kuntolaitteiden valintaan, niin sovithan oman tapaamisajan yritysmyynnin kanssa.

Onko tuotteita mahdollista testata?

  • Meillä ei ole myymälää tai näyttelytilaa, joissa laitteita olisi esillä ja noutovarastolla ei ole laitteita kasattuna.
  • Kuntosalilaitteitamme löytyy usealta sadalta kuntosalilta ympäri Suomen maan.
  • Kysythän asiakaspalvelusta lisää, jos sinua kiinnostaa jokin tietty tuote tai laite. Annamme mielellämme kaikki tarvittavat tiedot ostopäätöksesi tueksi ja neuvomme, missä kyseinen laite on tutustuttavissa.

Paljonko toimituskulut maksavat?

  • Toimituskulut määräytyvät tilauksen koon sekä toimitusosoitteen mukaan. Toimituskulut näet asettamalla tuotteet ostoskoriin ja täyttämällä tiedot toimitukselle.

Tilauksessani on jotain pielessä, mitä teen?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Helpoiten asia käy sähköpostilla asiakaspalvelu@gofitness.fi
  • Liitä mukaan sähköpostiin tilausnumerosi sekä nimesi.

Olen ostamassa isompaa erää tuotteita, voinko saada tarjouksen?

  • Kyllä. Rekisteröidy asiakkaaksi, kirjaudu sisään, kerää tuotteet ostoskoriin ja lähetä tarjouspyyntö. Voit myös lähettää sähköpostilla listaa tarpeistasi, jos et ole aivan varma mitä, etsit niin etsitään yhdessä sopiva ratkaisu.

Toimitusaikana näkyy 1-3kk tai tilaustuote, mitä tämä tarkoittaa?

  • Tuotetta ei ole varastossamme, odotamme täydennyksiä toimittajaltamme. Lisää voit kysyä asiakaspalvelusta sähköpostilla

Kuinka saan teihin yhteyden?

  • Ensijaisesti sähköpostilla, vastaamme nopeasti. Palvelemme myös chatissä ja puhelimitse. Huomaathan kuitenkin, että palvelemme samanaikaisesti noutoasiakkaita ja keräämme tilauksia, joten emme aina ehdi vastata puhelimeen heti. Silloin soitamme takaisin.

Tilaustani ei ole toimitettu, voinko perua tilaukseni?

  • Tottakai, tilauksen voi perua koska vain. Ilmoitathan asiasta meille sähköpostilla niin hoidetaan peruutus loppuun. Tilauksen voi palauttaa myös vastaanotettuasi sen, palautusohjeet löydät täältä: asiakaspalautukset.

Palautin tilaukseni, koska saan palautuksen?

  • Käsittelemme palautuksia päivittäin, toisinaan palautuksissa voi olla ruuhkaa. Pyrimme palauttamaan maksun / tekemään hyvityksen laskulle viikon kuluessa palautuksen saapumisesta. Maksu palautetaan käytetyllä maksutavalla, jos tämä ei syystä tai toisesta onnistu, pyydämme sähköpostilla lähettämään tilinumeron palautusta varten.

Tarvitsen huoltoa laitteelleni, minulla saattaa jopa olla laite joka ei ole ostettu teiltä.

  • Huollamme useita merkkejä. Ota yhteyttä huolto@gofitness.fi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Voinko tilata kuntolaitteen kasattuna?

  • Onnistuu, asennukset ja toimitukset laskutetaan aina tapauskohtaisesti, riippuen laitteesta ja kohteesta. Laitathan siis tarkan osoitteen sekä laitteen sähköpostilla meille asiakaspalvelu@gofitness.fi, niin laskemme tarjouksen.

Olen yritysasiakas, miten tilaan?

  • Voit tehdä tilauksen suoraan verkosta.
    • Luo tili ja kirjaudu sisään.
    • Lisää laskutusosoite sekä yrityksen VAT numero (ei Y-tunnus). Meidän järjestelmä käyttää näitä tunnistaakseen teidät yritysasiakkaaksi.
    • Toisinaan sinun pitää vielä kerran kirjautua ulos ja takaisin sisälle, jotta meidän järjestelmä tunnistaa muutoksen yritysasiakkaaksi.
  • Voit pyytää tarjouksen 'pyydä tarjous' -napista kerättyäsi tuotteita ostoskoriin tai suoraan yritysmyynti@gofitness.fi. Halutessasi keskustella tarkemmin, jätä meille soittopyyntö tai sähköpostilla viesti ja soitamme sinulle takaisin.
  • Yrityksille hinnat esitetään verkkokaupassa ilman alv:ia.
  • Yrityksille on mahdollista myös maksutapa laskutus.

 

SAAPUMISOHJEET NOUTOVARASTOLLE