Usein kysytyt kysymykset

Kuinka teen tilauksen ja koska voin hakea sen noutovarastolta?

  • Tee tilaus verkon kautta ja keräämme sen noutovalmiiksi (n. 1-2 arkipäivää yleensä)
  • Saat erillisen viestin kun tuotteet on kerättynä ja noutovalmiina
  • HUOM! Noutovarasto on avoinna arkisin klo. 10-15.45
  • SAAPUMISOHJEET noutovarastolle kuvana sivun alaosassa.

Voinko tulla ostoksille noutovarastolle? Onko myymälää?

  • Tilaukset tulee tehdä ja maksaa verkkokaupassa ja noutaa voi vasta, kun saat erillisen viestin. Meillä ei ole myymälää.
  • Mikäli olet yrityksesi edustaja tai kuntosalin omistaja ja tarvitset asiantuntevaa palvelua laadukkaiden kuntosali- ja kuntolaitteiden valintaan, niin sovithan oman tapaamistajan yritysmyynnin kanssa.

Onko tuotteita mahdollista testata?

  • Meillä ei ole myymälää tai näyttelytilaa, joissa laitteita olisi esillä ja noutovarastolla ei ole laitteita kasattuna.
  • Kuntosalilaitteitamme löytyy usealta sadalta kuntosalilta ympäri Suomen maan.
  • Kysythän asiakaspalvelusta lisää, jos sinua kiinnostaa jokin tietty tuote tai laite. Annamme mielellämme kaikki tarvittavat tiedot ostopäätöksesi tueksi ja neuvomme, missä kyseinen laite on tutustuttavissa.

Paljonko toimituskulut maksavat?

  • Toimituskulut määräytyvät tilauksen koon sekä toimitusosoitteen mukaan. Toimituskulut näet asettamalla tuotteet ostoskoriin ja täyttämällä tiedot toimitukselle.

Tilauksessani on jotain pielessä, mitä teen?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Helpoiten asia käy sähköpostilla asiakaspalvelu@gofitness.fi

  • Liitä mukaan sähköpostiin tilausnumerosi sekä nimesi.

Olen ostamassa isompaa erää tuotteita, voinko saada tarjouksen?

  • Kyllä. Rekisteröidy asiakkaaksi, kirjaudu sisään, kerää tuotteet ostoskoriin ja lähetä tarjouspyyntö. Voit myös lähettää sähköpostilla listaa jos et ole aivan varma mitä etsit niin etsitään yhdessä sopiva ratkaisu.

Toimitusaikana näkyy 1-3kk tai tilaustuote, mitä tämä tarkoittaa?

  • Tuotetta ei ole varastossamme, odotamme täydennyksiä toimittajaltamme. Lisää voit kysyä asiakaspalvelusta sähköpostilla

Kuinka saan teihin yhteyden?

  • Ensijaisesti sähköpostilla, vastaamme nopeasti. Myös puhelin toimii, huomaathan kuitenkin että palvelemme myös noutoasiakkaita ja keräämme tilauksia joten emme aina ehdi puhelimeen!

Tilaustani ei ole toimitettu, voinko perua tilaukseni?

  • Tottakai, tilauksen voi perua koska vain. Ilmoitathan asiasta meille sähköpostilla niin hoidetaan peruutus loppuun. Tilauksen voi palauttaa myös vastaanotettuasi sen, palautusohjeet löydät täältä: asiakaspalautukset.

Palautin tilaukseni, koska saan palautuksen?

  • Käsittelemme palautuksia päivittäin, toisinaan palautuksissa voi olla ruuhkaa. Pyrimme palauttamaan maksun / tekemään hyvityksen laskulle viikon kuluessa palautuksen saapumisesta. Maksu palautetaan käytetyllä maksutavalla, jos tämä ei syystä tai toisesta onnistu, pyydämme sähköpostilla lähettämään tilinumeron palautusta varten.

Tarvitsen huoltoa laitteelleni, minulla saattaa jopa olla laite joka ei ole ostettu teiltä.

  • Huollamme useita merkkejä. Ota yhteyttä huolto@gofitness.fi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

 Voinko tilata kuntolaitteen kasattuna?

  • Onnistuu, asennukset ja toimitukset laskutetaan aina tapauskohtaisesti, riippuen laitteesta ja kohteesta. Laitathan siis tarkan osoitteen sekä laitteen sähköpostilla meille asiakaspalvelu@gofitness.fi, niin laskemme tarjouksen.

Olen yritysasiakas, miten toimin?

  • Voit tehdä tilauksen suoraan verkosta, täytä yrityksesi tiedot, luo tili ja kirjaudu sisään. Yrityksille on mahdollista myös laskutus. Voit pyytää tarjouksen 'pyydä tarjous' -napista kerättyäsi tuotteita ostoskoriin tai suoraan yritysmyynti@gofitness.fi.

  • Halutessasi keskustella tarkemmin, jätä meille soittopyyntö tai sähköpostilla viesti ja soitamme sinulle takaisin.

 

SAAPUMISOHJEET NOUTOVARASTOLLE